שני חיצים כתבות גליל ים שני חיצים דירות בגליל ים

דירות בגליל ים

דירות בגליל ים

נמצא הפתרון למתלבטים בין מגדלי היוקרה בתל אביב לאיכות החיים בשרון

עד לפני עשור לא הייתה ברירה אחרת. מגורי יוקרה במגדלים איכותיים וחדשים חייבו רבים לוותר על איזור השרון האיכותי. האפשרות היחידה הייתה להישאר בסביבה האורבנית של מרכז תל אביב, או לספוג את מחירי העתק בשכונות החדשות בצפון העיר. היום, בזכות תנופת בנייה מואצת באזור גליל ים, נולדה לה שכונה יוקרתית המציעה איכות חיים לצד מגורי יוקרה – גליל ים החדשה.

דירות בגליל ים: דירות מפנקות במפרט גבוה עם נופים ירוקים

קיבוץ גליל ים הסמוך היה במשך שנים רבות פנינה של מרחב ירוק בתוך הרצליה האורבנית. מחד, חברות הייטק זעירות של תושבים מקומיים שהתמקמו בבתים הפרטיים בקיבוץ, ומאידך בתים פרטיים מרהיבים שהתחרו בעיצובם ביצירות הנדלניות של הרצליה פיתוח, במחירים הנמוכים בעשרות אחוזים.

כעת, גליל ים החדשה מציעה אופציה נוספת. מגורי יוקרה במגדלים הכוללים פנטהאוזים בעלי מרחב מדהים, ללא הטרדה הכרוכה בתחזוקה של בית פרטי. הדירות מוצעות במפרט גבוה, והשכונה מציעה בטחון לצד איכות חיים, ומהווה האזור היחידי כמעט במרכז שבו ניתן עדיין לראות ולחוש את היתרונות שיש לריאה ירוקה. אז מה צריך יותר?

דירות בגליל ים: לחזור הביתה תוך דקות

גם לעובדים באזור השרון וגם לעובדים באזור המרכז יש בעיה מרכזית אחת. הזמן שלוקח להגיע ממרכז תל אביב לעבודה עלול להתארך לכדי שעה ויותר. הפקקים, הרחובות הצרים, ובעיות התחבורה הידועות בתל אביב מושכות רבים לצאת מהעיר. גליל ים ממוקמת בדיוק במקום הנכון. מיקומה מאפשר גישה נוחה לכבישים הראשיים שמהם ניתן להגיע מצד אחד לתל אביב, ומהצד השני לאזור הצפון. מלבד זאת, מי שעובד במתחם ההייטק של הרצליה פיתוח – אין אופציה טובה יותר מדירות בגליל ים.

מחירי קבלן מפנקים במיוחד

העובדה כי אלפי יחידות נבנות בעת ובעונה אחת יוצרת תחרות מצויינת בין הקבלנים, ש"מפנקת" את הכיסים של כולנו. קוני הדירות נהנים ממחירי קבלן אטרקטיביים של דירות בנויות ושל דירות שעדיין נמצאות בתכנון "על הנייר", בנוסף להצטרפות לקהילה איכותית הנבנית במקום בשנים אלה.

מגוון רחב של אפשרויות מדירות קטנות ועד פנטהאוזים יוקרתיים

למחפשי הפרטיות, במקום נבנות גם מגוון דירות פנטהאוז, ומיני פנטהאוז, המספקות נוף עוצר נשימה מהקומות הגבוהות של הבניינים. המגדלים מתנשאים לגובה של שמונה קומות ועד שלושים קומות, כך שמגוון האפשרויות הנפתח בפני הרוכשים הוא עצום. תמהיל הדירות בגליל ים מגוון וכולל דירות קטנות של שני חדרים, אך גם דירות רחבות ידיים של 5 חדרים ויותר.

דירות יוקרה כהשקעה ארוכת טווח

לו יכולתם לחזור אחורה בזמן, ולרכוש את דירות היוקרה ברמת אביב ג' בטרם נבנו, הייתם משיגים רווח של  מאות אחוזים. כיום, כאשר אתם רוכשים דירות יוקרה להשקעה בשכונה חדשה הנבנית מאפס – אתם נהנים מהפוטנציאל של השכרת הנכס במחיר גבוה, לצד עליית ערך משמעותית. כאשר רוכשים את הדירות בשלבי בנייתן המחירים נמוכים יותר, והקונים יכולים להשפיע על המפרט הסופי של הדירה – ללא ביצוע שיפוצים מיותרים בעתיד.

לסיכום, שכונת גליל ים מציעה מיקום אטרקטיבי, ואינספור אפשרויות דיור שעד כה אפיינו בעיקר את צפון תל אביב. הקהילה הנבנית בה, של בעלי מקצועות חופשיים לצד שכירים בכירים בתחום ההייטק, תחומי רפואה ופיננסיים, יוצרת מקום איכותי המתאים גם להורים לילדים צעירים, וגם לזוגות מבוגרים יותר שילדיהם עזבו את הקן. גם עבור משקיעי נדל"ן זריזים מדובר בדיל שלא כדאי לפספס.

דירות אחרונות בשלב א
דירות 5 חד׳, דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים > אכלוס 12/18
לפרטים נוספים לחץ כאן

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

* שדות מילוי חובה