שני חיצים כתבות גליל ים שני חיצים צעירים, משפחות ופנסיונרים: האם כדאי לכם לרכוש דירות בגליל ים?

צעירים, משפחות ופנסיונרים: האם כדאי לכם לרכוש דירות בגליל ים?

משפחה על אופניים בגליל ים

הבנייה בהרצליה סוף סוף מתפתחת וכחלק מכך אנו שומעים רבות על שכונת מגורים חדשה שעתידה לקום בקרוב: "הרצליה פינת גליל ים", שכונה ירוקה הגובלת במרחבי קיבוץ גליל ים הפסטורלי. בהתחשב בכך שלא לכל אחד מתאים להיות חבר קיבוץ אבל כמעט כל אחד היה רוצה ליהנות מהיתרונות שלו – ובמיוחד מאלו של גליל ים – מדובר בחדשות די מרעישות והעניין סביב התפתחות השכונה גדל ומושך אליו מגוון רחב של קבוצות באוכלוסייה. למעשה, התקדמות הפרויקטים לבניית דירות בגליל ים יוצרת הזדמנות חדשה, בה כל אחד יוכל ליהנות מהיתרונות של גליל ים רק בלי החלק של הקיבוץ. במילים אחרות, ליהנות ממגורים אורבניים בסביבה פסטורלית וירוקה.

דירות בגליל ים – למי זה מתאים?     

מעבר לכך שהשכונה החדשה נשמעת כמו חלום ורוד, כולנו יודעים היטב שישנם גורמים רבים שמשפיעים על החלטותינו לרכישת דירה, כשהמובילים שבהם הם המיקום – שאין עוררין כי הוא אידיאלי, תודות למרחק קצר מהים ומרכז העיר, לצד מרחבים פתוחים ואווירה כפרית – סוג הנכס והמחיר – הדירות בגליל ים צפויות להיות בעיקר דירות 4-5 חדרים במחיר התחלתי של 2.5 מיליון ₪ ומעלה. לצד זאת, אורח החיים שלנו – המושפע רבות מהגיל ומהסטטוס המשפחתי – הוא שמכריע את כובד המשקל שניתן לשאר הגורמים בבחירתנו, ולכן נחלק את התשובה שלנו על פיו לשלוש קבוצות עיקריות:

סטודנטים (בהווה ובעתיד)

אורח חייו של הסטודנט הממוצע כולל שלושה דברים מרכזיים: לימודים, עבודה והרבה בילויים. השכונה החדשה בגליל ים נראית כמיקום נוח במיוחד עבור השילוב הזה. היא במרחק יריקה משבעה חופי ים עם טיילת משודרגת ומרינה מהממת, היצע מרשים של קניונים ומרכזי קניות, וגולת הכותרת – הרצליה פיתוח, בה תמצאו מגוון עצום של מסעדות, חנויות, בארים, מועדונים ומה לא. כל אלו סוגרים את הפינה גם עבור מקומות בילוי מגוונים וגם עבור היצע רחב של עבודות גמישות. לצד זאת, השכונה קרובה מאוד גם למרכז הבינתחומי הרצליה, הנהנה ממוניטין של מרכז איכותי ללימודים גבוהים במגוון רחב של מקצועות, וכן נהנית מתחבורה ציבורית נוחה לכל העיר והסביבה.

בקיצור: בואו נגיד שאם יש לכם את היכולת, דירות בגליל ים הן לגמרי חלומו של כל סטודנט. אחרי הכל, אם כבר לחזור בשעות הקטנות של הלילה, אז עדיף לדירה חדשה ושקטה הצופה לפארק ירוק, לא?

משפחות וילדים

עבורכם, השכונה נשמעת כמו הבטחה של ממש, הרי מי לא רוצה לגדל את הילדים שלו בדירה של 4 חדרים חדשה במקום ירוק ומרכזי. אם נוסיף לזה גם את העושר של הרצליה במקומות בילוי ואטרקציות – לילדים ולהורים כאחד – נראה שנותרו לנו רק עוד שתי שאלות: כמה זמן ייקח לכם להגיע לעבודה ולאיזה חינוך יזכו הילדים מהרגע שתגיעו אליה.

אז השכונה החדשה עתידה להיבנות בקרבה לאיילון, כביש החוף ותחנת הרכבת, ובחלק הדרומי שלה אף צפוי להיבנות כביש נוסף במיוחד בשבילכם. בעניין החינוך אתם יכולים להיות רגועים לא פחות, כי הרצליה נהנית ממוסדות חינוך מהטובים בארץ: בתי הספר היסודיים וחטיבות הביניים גאים במדד משוקלל של 85 בנתוני המיצ"ב האחרונים, מה שממקם אותם גבוה במפה הארצית; גם התיכונים לא נשארים חייבים, עם נתונים מרשימים של למעלה מ-87% זכאות לבגרות מתוכם כ-18% מצטיינים.

בקיצור: עושה רושם שאם למישהו כדאי לרכוש דירות בגליל ים זה למשפחות עם ילדים. אז אם יש לכם את היכולת ואתם חושבים שהגיע הרגע להעלות את רמת החיים – זה לגמרי הזמן להרים את הטלפון.

פנסיונרים וגמלאים

אם יש שלב בחיים בו כולנו מקווים למצוא את עצמנו בשכונה שקטה שקרובה להכל זה בפנסיה. הרי רגע אחרי שסיימנו לרוץ, בנינו קריירה וגידלנו ילדים, אנחנו סוף סוף יכולים להתחיל ליהנות באמת מנופים ירוקים, שלווה ופנאי. אז האמת היא שהרצליה מסבירה פנים לפנסיונרים וגמלאים עם לא פחות מ- 15 מועדונים ומגוון מרכזי תרבות עשירים בפעילויות פנאי וחברה. אם נוסיף לזה את פארק הרצליה הסמוך, את עיתון גימלאי העיר הפעיל ואת מגוון תכניות הלימודים וההעשרה שמציעה העירייה – אין ספק שמדובר במיקום אידיאלי גם עבורכם.

בקיצור: בין אם ההנאה שלכם היא לצאת להליכת בוקר בפארק, לבלות עם הנכדים בקניונים, להיפגש עם חברים לבלק ג'ק במועדונית או לשבת עם עיתון בבית קפה – דירות בגליל ים הן אופציה נהדרת.

דירות אחרונות בשלב א
דירות 5 חד׳, דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים > אכלוס 12/18
לפרטים נוספים לחץ כאן

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

* שדות מילוי חובה