שני חיצים כתבות גליל ים שני חיצים פרויקטים בהרצליה שכדאי להכיר

פרויקטים בהרצליה שכדאי להכיר

פרויקטים בהרצליה

בשנים האחרונות נראה כי פרויקטים בהרצליה צצים כפטריות אחרי הגשם. העיר החופית זוכה למגמת התחדשות עירונית שמקבלת רוח גבית מהעירייה והיזמים גם יחד, וכמעט בכל חלקי העיר קמים מיזמים לבניית דירות חדשות. מלבד למובן מאליו, התהליך הזה מבורך גם בזכות העובדה שהוא מגוון להפליא ובא לתת מענה כמעט לכל אוכלוסייה: מתושבי העיר הזכאים לסיוע, דרך זוגות צעירים ועד למשפחות אמידות ומשפרי דיור. הנה כמה מאותם פרויקטים בהרצליה שכדאי להכיר כבר עכשיו וכל מה שחשוב לדעת עליהם.

מרימים את איכות החיים

כמו בערים פופולריות אחרות, גם בהרצליה דואגים למשוך ולהשאיר את האוכלוסיות החזקות והאמידות עם מיזמים בסטנדרט גבוה. בין המסקרנים שבהם, נמצאים כמה פרויקטים בהרצליה הדרומית, שירכיבו יחדיו שכונה חדשה בשטחי קיבוץ גליל ים. בהתחשב בתכניות לבניית השכונה ובמיקום האידאלי, אין ספק שהיא מתאימה במיוחד למשפרי דיור ומשפחות אמידות, כמו גם לכל מי שמחפש מגורים אורבניים בסטנדרט גבוה ובסביבה פסטורלית.

הפרויקט בגליל ים           

שכונת גליל ים עתידה לקום מצדו הדרום-מזרחי של מחלף שבעת הכוכבים, בין נתיבי איילון, קיבוץ גליל ים ורחוב הרב קוק. מדובר בשטח של 835 דונם, בו יקומו כ – 4,000 דירות חדשות בעלות מוערכת של 2 מיליון ₪ ומעלה לדירה. התכניות כוללות מגדלי יוקרה עם דירות 3, 4 ו-5 חדרים, פנטהאוזים, דירות גן ועוד, לצד שטחי מסחר ותעסוקה בהיקף של 100 אלף מ"ר, והקמת פארק ירוק ופסטורלי על פני 210 דונם במרכז השכונה. בעוד שחלק מהיזמים עוד ממתינים לאישורי בנייה, קבוצת יצחקי השקעות, אחת היזמיות בשכונה, כבר עשתה את הספתח והחלה בבניית 21 בנייני המגורים שלה.

פרויקטים בהרצליה גם לצעירים

אם אתם זוג צעיר בתחילת דרכו, ודאי תשמחו לגלות שהעירייה לא שוכחת אתכם – גם בפרויקטים אטרקטיביים כמו שכונת גליל ים. למעשה, העירייה מקצה יחידות דיור במגוון פרויקטים בהרצליה במיוחד עבורכם, חלקן דירות קטנות וחלקן במחיר למשתכן. בין אותם פרויקטים חדשים בהרצליה ניתן למצוא גם מיזם מיוחד במינו שהיה הראשון מסוגו בישראל – פרויקט לבניית דירות להשכרה לטווח ארוך.

פרויקט השכרה לטווח ארוך

הפרויקט מיועד לזוגות צעירים, מהרצליה ומרחבי הארץ, העומדים בקריטריונים של משרד השיכון להשכרת דירה בסביבת מגורים איכותית, בלב אזור הביקוש, לטווח של עד 10 שנים ובשכר דירה מוזל ומפוקח. במקרה הזה, אותה סביבת מגורים איכותית בלב אזור הביקוש, היא המשך ישיר לשכונת גליל ים היוקרתית והפסטורלית, שאת כל יתרונותיה פירטנו ממש לפני רגע. בפרויקט, שבנייתו כבר החלה בשנה שעברה, יקומו 5 בניינים ובהם 273 דירות חדשות להשכרה. תמהיל הדירות מגוון מאוד, וכולל דירות גן, דירות 2, 3 ו-4 חדרים, ואפילו פנטהאוזים. כולן תוקצנה להשכרה עבור זוגות צעירים זכאים, חלק במחיר מוזל וחלק במחיר מפוקח הצמוד למדד המחירים לצרכן.

תושבי עירך קודמים

לצד פרויקט הדיור להשכרה, הצורך בסיוע למעוניינים לרכוש דירה עדיין עומד בעינו. הרי בזמן שקצב הבנייה בהרצליה ממשיך לעלות, גם מחירי הדירות בה עולים – כפי שקורה בכל אזורי הביקוש ברחבי הארץ. כדי לתת פתרון, הכריזה העירייה על פרויקטים בהרצליה במתכונת של מחיר למשתכן, ביניהם הפרויקט להלן, שמטרתו לעודד את תושבי העיר להישאר בה. מצד שני, הפרויקט הזה, כמו אלו הדומים לו, עדיין בגדר הכרזה בלבד.

הפרויקט לדיור במחיר למשתכן

הפרויקט ייועד לתושבי העיר העומדים בקריטריונים לזכאות, ביניהם: נשואים, רווקים, זוגות צעירים וכו'; בגילאי 22-40; תושבי העיר ב-4 השנים האחרונות או ב-6 שנים מתוך 15 השנים האחרונות. את בדיקת הזכאות על כלל הקריטריונים, יש לבצע ישירות מול עיריית הרצליה. בין התושבים הזכאים שיירשמו לפרויקט, תערוך העירייה הגרלה ממוחשבת בפיקוח חיצוני. הזוכים, יוכלו לרכוש במחיר התחלתי של 1.2 מיליון ₪ בלבד, דירת 3 חדרים בגודל 77 מ"ר פלוס מחסן בגודל 5 מ"ר, בבניין בן 10 קומות בצפון-מזרח העיר. זאת בהשוואה לדירה דומה בשכונה, שעולה היום כ-1.9 מיליון ₪.

אז לקנות פרויקט בהרצליה או לחכות?

בעוד שפרויקט ההשכרה אינו מספק פתרון עבור רוכשי הדירות – הפרויקטים במחיר למשתכן עדיין בגדר הכרזה בלבד, ללא אישור תב"ע. הדרך לפתיחת המכרזים עבורם עוד ארוכה ואין לדעת כמה זמן ייקח עד שהם אכן יצאו לפועל. בהתחשב בכך, ובעובדה שהמחירים צפויים להמשיך ולעלות גם השנה (2016), רבים כבר הבינו שיש לקחת את הבטחות העירייה והמדינה בערבון מוגבל, ושלא בהכרח משתלם להמתין למימושן. המגמה הזו באה לידי ביטוי, למעשה, כבר במחצית השנייה של 2015 בה עלה שיעור הצעירים ליותר מ-40% בקרב רוכשי הדירות החדשות.

אז המאמצים של העירייה לספק מענה למגוון אוכלוסיות במגוון פרויקטים בהרצליה ניכרים ומבורכים, אך נראה שגם הפעם עדיף שלא להמתין אלא לנצל את ההזדמנויות הקיימות בשוק כבר עכשיו ולרכוש דירה לפני עליית המחירים הבאה.

דירות אחרונות בשלב א
דירות 5 חד׳, דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים > אכלוס 12/18
לפרטים נוספים לחץ כאן

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

* שדות מילוי חובה