שני חיצים כתבות גליל ים שני חיצים מתעש ועד גליל ים: בקרוב ייבנו אלפי דירות חדשות בהרצליה

מתעש ועד גליל ים: בקרוב ייבנו אלפי דירות חדשות בהרצליה

ילד גליל ים

רק בשנה האחרונה התבשרנו על בנייתן של אלפי דירות חדשות בהרצליה ונראה שאחרי שנים של שקט אזורי, העיר הפופולרית סוף סוף צוברת תאוצה והיא עושה זאת בקצב מסחרר. אז אילו פרויקטים כדאי להכיר ומה מצפה לנו בהרצליה כבר בשנים הקרובות?

בשעה טובה, תעש.

כבר עשרות שנים עברו מאז פונו מפעלי תעש, אך רק בינואר אשתקד הוועדה למתחמים מועדפים לדיור אישרה להפקדה את הקמתה של שכונת מגורים חדשה בשטחם. הפרויקט מעורר סקרנות בעיקר בשל המיקום הנחשק בחלקה הצפוני של העיר.

לוקיישן: סמוך לשכונת נוף ים והגן הלאומי אפולוניה, בצפון הרצליה. מדובר בשטח של 916 דונם בשני מתחמים. נכון להיום, רק אחד המתחמים אושר לבנייה, במתחם השני צפויות לקום 900 דירות חדשות בשלבים מאוחרים יותר של הפרויקט.

התכנית: שכונת מגורים שתכלול 3,000 דירות חדשות בהרצליה, מתוכן 20% דירות קטנות, במגדלי מגורים של עד 26 קומות. כמו כן, יקומו בשכונה גם מבני ציבור, שטחי מסחר ותעסוקה, פארקים ושטחים ירוקים פתוחים.

מה אהבנו: התוכניות כוללות הקמת שדרה עם נוף לים במרכז השכונה.

דירות חדשות בהרצליה

2,500 דירות במקום מכון הטיהור

בהפרש של חודש בלבד מפרויקט תעש, חושפת העירייה תכנית נוספת להקמת דירות חדשות בהרצליה – הפעם במקום מכון טיהור השפכים העירוני (מט"ש) שמיועד לסגירה. הפרויקט מתוכנן כהמשך לשכונה החדשה שעתידה לקום בשטחי קיבוץ גליל ים (ראו בהמשך) ונחשבת כבעלת מיקום אטרקטיבי במיוחד.

לוקיישן: שטח של 600 דונם הגובל בנתיבי איילון ממערב ובקיבוץ גליל ים ורמת השרון ממזרח.

התכנית: 2,500 דירות חדשות, 30% מהן דירות קטנות, במגדלים בני 25 עד 40 קומות כל אחד. בשכונה יקומו גם מרכז הצלה אזורי, הכולל תחנות משטרה, כיבוי אש ומד"א, וכן, שטחי תעשייה ומסחר בהיקף של 60 אלף מ"ר.

מה אהבנו: 15% מהדירות מיועדות לדיור בר השגה, הכולל הן דירות למכירה והן דירות להשכרה בחלוקה שווה.

התחנה הישנה

העירייה מובילה מגוון פרויקטים חדשים בהרצליה כחלק ממגמה של התחדשות עירונית מקיפה. אחד הביטויים הבולטים לכך הגיע במאי האחרון, עם חתימתו של מהנדס העירייה על צו הריסה לתחנה המרכזית הישנה. על פי ראש העיר, מלבד להקמתן של עשרות דירות למכירה בהרצליה, מטרת הפרויקט היא להחיות את מרכז העיר ולהפוך אותו לאזור מודרני ותוסס שיספק מענה לצרכי כלל התושבים.

לוקיישן: 27 דונם בלב ליבה של הרצליה, בצומת הרחובות המרכזיים בן גוריון והעצמאות, על שטח התחנה המרכזית של אגד. מדובר באחד המתחמים הוותיקים, המוכרים והמרכזיים בעיר.

התכנית: 15 דונם מהשטח יוקצו למתחם המגורים, שיכלול 340 דירות חדשות. הדירות ייבנו במסגרת של חמישה מבנים, שניים מהם מגדלי מגורים של 22 עד 24 קומות והשלושה הנותרים הם בניינים בני 10 קומות כל אחד ובעלי חזית לרחוב העצמאות. בנוסף, התכנית כוללת 3.6 דונם המיועדים לבניית מבני ציבור ו-1,000 מ"ר המיועדים למסחר לאורך רחוב בן גוריון.

מה אהבנו: 3.5 דונם נוספים מיועדים כשטח ציבורי פתוח, שיקום מעל לחניון תת קרעי הכולל 360 מקומות חניה.

דירה חדשה בהרצליה

אלפי דירות חדשות בהרצליה – גליל ים

התכנית להקמת שכונה חדשה בשטחי קיבוץ גליל ים תוכננה במשך שני עשורים והיא הוותיקה ביותר מבין הפרויקטים שהזכרנו (יצאה לאור בסוף 2012), אך גם המעניינת מכולם. מלבד לכך שהיא כבר בשלבים מתקדמים יותר מהפרויקטים האחרים, נראה שיש בה פשוט הכל – מיקום מרכזי אידאלי, שטחים ירוקים ופתוחים, תמהיל דירות מגוון וגישה מהירה לצירים מרכזיים.

לוקיישן: 835 דונם על שטחי קיבוץ גליל ים, באזור השדות המשיק להרצליה מדרום. השכונה צפויה לקום בין רחוב הרב קוק בהרצליה, נתיבי איילון וקיבוץ גליל ים – דרום מזרחית למחלף שבעת הכוכבים.

התכנית: לא פחות מ-4,018 דירות חדשות בהרצליה (ב-2012 אושרו 1,075 דירות וב-2013 אושרו עוד 2,943 דירות חדשות), 20% מהן דירות קטנות במסגרת דיור בר השגה לזוגות צעירים. התב"ע הראשונה בפרויקט כבר אושרה והדירות שנכללות בה ייבנו על ידי מספר יזמים, בהם קבוצת יצחקי השקעות שכבר החלה את בניית המיזם שלה – 21 בנייני מגורים בסטנדרט גבוה. כמו כן, מלבד לאלפי דירות חדשות, הכוללות גם דירות יוקרה, פנטהאוזים, דירות גן ועוד, בשכונה יקומו שטחי מסחר ותעסוקה בשטח של 100 אלף מ"ר.

מה אהבנו:  מלבד לנופי השטחים הפתוחים של קיבוץ גליל ים, גם במרכז השכונה יקום פארק ירוק רחב ידיים בשטח של 210 דונם.

דירות אחרונות בשלב א
דירות 5 חד׳, דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים > אכלוס 12/18
לפרטים נוספים לחץ כאן

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

* שדות מילוי חובה