שני חיצים כתבות גליל ים שני חיצים מבית פרטי לפנטהאוז: הטרנד שכובש את עולם העסקים

מבית פרטי לפנטהאוז: הטרנד שכובש את עולם העסקים

פנטהאוז

"עסקת שיא בבת ים: איש עסקים ישראלי אנונימי שפועל בעיקר בחו"ל רכש בפרויקט "אזורים חוף בת-ים" ארבעה פנטהאוזים סמוכים ב-27.6 מיליון שקל" (כלכליסט). עסקה זו, שבוצעה באוקטובר האחרון, היא רק אחת מהעסקאות הרבות שנעשו בשנים האחרונות בתחום רכישת פנטהאוזים יוקרתיים. אם בעבר החלום האולטימטיבי בנוגע למקום מגורים מבוסס כלל בית פרטי מפואר בעל גינה, נראה שהחלום השתנה מעט בשנים האחרונות: יותר ויותר אנשי עסקים עוזבים את מקומות המגורים שלהם בבתים הפרטיים ועוברים למגורים בדירות פנטהאוז יוקרתיות במרכזי הערים. בין אנשי העסקים שהמירו את ביתם הפרטי בפנטהאוזים ניתן לראות את שרי אריסון, שרכשה פנטהאוז מפואר במגדל השופטים, אהוד ברק, שערק ממקום מגוריו בכוכב יאיר לטובת מיני פנטהאוז במגדלי אקירוב וטדי שגיא, שרכש שני פנטהאוזים במלון ריץ' קרלטון בהרצליה, בכ-32 מליון שקל. מערכת פורבס ישראל דרגה בעבר את 10 הבתים היקרים בישראל, כשאת המקום הראשון קטף פנטהאוז ברחוב רוטשילד, תל אביב, בסך 170 מליון שקל. כיצד הפך הפנטהאוז לדבר החם בקרב אנשי האלפיון העליון?

1. פרטיות: אין ספק שאחד הדברים החשובים ביותר בבחירת בית מגורים הוא הפרטיות. בבית פרטי, תהיה לדיירים פרטיות מוחלטת מהשכנים: כמעט ולא שומעים או רואים אותם, אם בכלל. בפנטהאוז אמנם יש סיכוי להיתקל בשכן במעלית, אך הפרטיות תהיה בצורת שקט מהכבישים הסואנים והסביבה, גם במגורים במרכז העיר.
2. סוג בנייה: בניה כזו או אחרת יכולה להשפיע על הסביבה ועל הדיירים. התקן הישראלי לבנייה ירוקה הוא אמנם וולנטרי, אך הרבה מפרויקטי בנייני המגורים החדשים בוחרים בבנייה זו תוך שימת דגש על מניעת פגיעה בסביבה וחיסכון במשאבי אנרגיה ומים. המטרה של בניה זו היא ליצור סביבת שהייה בריאה ונוחה לדיירים על ידי שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה ובחומרים ממוחזרים. העניין מיושם במספר אסטרטגיות בניה כדוגמת בידוד תרמי יעיל של החלונות, הגג והקירות לחיסכון באנרגיית חימום וקירור, תכנון יעיל של שטח הבית ועוד. בנייה חדשנית זו נעשית פחות בבתים פרטיים.
3. מיקום הנכס: מיקומו של בית פרטי יהיה בדרך כלל רחוק ממרכזי בילוי ותרבות. מיקומם של פנטהאוזים הוא לרוב במרכזי ערים, בדגש על קרבה למרכזי ספורט, קניונים, בתי קפה, מסעדות, תאטראות ואצטדיונים, שמאפשרים רמת חיים גבוהה ואיכותית לצד מגורים בסביבה נוחה ומגוונת.
4. אור טבעי: בבית פרטי יש שפע של אור טבעי בעת ישיבה בגינה. בפנטהאוז, אור טבעי חודר ישירות למבנה בשל מיקומו הגבוה, כך שניתן ליהנות מתאורה טבעית לצד אווירה ייחודית.
5. מבעד לחלון: הנוף בבית פרטי יהיה לחצר ולגינה המרגיעה. בפנטהאוז, הנוף שישתקף מבעד לחלון יהיה מרהיב ורחב ידיים על העיר שמתחת, מנקודת מבט ייחודית. אם הדיירים יחפצו בכך, יוכלו הם אף לבנות גינה במרפסת.
6. ומה עם הילדים? בבית פרטי יש מרחב רב לילדים להתרוצץ ולשחק בגינה, ללא דאגות מיותרות מצד ההורים. בפנטהאוז, ניתן להרוויח מרחב זה יחד עם חברה נרחבת יותר, אשר יכולה לעזור בהתפתחותם ובהפגת השעמום לצד ילדי משפחות נוספות המתגוררות בבניין.
7. אוויר ורוח: בבית הפרטי ניתן לחוש בבריזה נעימה בגינה, כשיורד הערב או בימים הקרירים של תחילת הסתיו. בפנטהאוז, בשל קומתו הגבוהה, ישנו סיכוי גבוה שהרוח תגיע לדיירים גם בימים החמים של הקיץ.
8. תחזוקה: מגורים בבית פרטי יכולים להיות נוחים ומרווחים, אך תחזוק החצר יכול לקחת הרבה כוחות ואנרגיה. בפנטהאוז ניתן למצוא את אותה היוקרה, הנוחות והחופש, מבלי לבזבז זמן ודאגה על תחזוקת הגינה.

בשורה התחתונה

טרנד הפנטהאוזים בקרב האלפיון העליון נבנה בעקבות הצורך לגור במרכז העניינים ולהתחדש מבלי להתפשר על יוקרה ומבלי להשתעבד לתחזוק חצר, גינה ומדרגות. לבחירה במגורים בפנטהאוז ישנם יתרונות נוספים רבים: שומר בכניסה לבניין, בריכה שכונתית בתחזוק חיצוני, קאנטרי קלאב לתושבי השכונה ועוד.
פרויקט פנטהאוזים לדוגמה שתופס תאוצה בזמן האחרון הוא פרויקט צמרות גליל ים, המציע פנטהאוזים יוקרתיים העונים על קריטריונים מרכזיים רבים. הפרויקט ממוקם באחד האזורים הכי מבוקשים בהרצליה, משלב מגורים לצד נוף פסטורלי לקיבוץ גליל ים הצמוד ובעל מרחק של מספר דקות נסיעה לתל אביב. הפרויקט אף שוכן בקרבת מתחם העסקים של הרצליה פיתוח, מרכזי בילוי ותרבות בעיר כדוגמת הסינמטק, תאטרון הרצליה, המוזיאון לאמנות, בתי קפה ומסעדות, וכולל קאנטרי קלאב פרטי לדיירים ופארק רחב ידיים עם מדשאות ומתקני פנאי, להורים ולילדים.
פרויקט מעניין נוסף הוא ECO, מקבוצת גינדי – זייטוני, שממוקם ברחוב דליה רביקוביץ הסמוך למרכז הבינתחומי, ומשלב דירות יוקרתיות במגוון גדלים.
כמו כן, פרוייקט סירקין 23 הרצליה, מציע פנטהאוז מפואר המתפרש על פני קומה שלמה, עם שתי מרפסות גג גדולות, בבניין 7 קומות הסמוך למוקדי התרבות והבילוי בעיר. הפרויקט ממוקם במרחק מספר דקות נסיעה לקניון שבעת כוכבים, פארק הרצליה, חוף הים והמרינה.

דירות אחרונות בשלב א
דירות 5 חד׳, דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים > אכלוס 12/18
לפרטים נוספים לחץ כאן

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

* שדות מילוי חובה