שני חיצים כתבות גליל ים שני חיצים גליל ים – דירות לקנייה בהרצליה

גליל ים – דירות לקנייה בהרצליה

דירות לקנייה בהרצליה

מהו גליל ים? אמנם כיום הוא נראה כשכונה לכל דבר בתוך העיר הרצליה, אך בפועל מדובר בקיבוץ שהוקם בסמוך להרצליה לפני שנים רבות, ואט-אט הפך מוקף בבניינים מכל צד, כך שעושה רושם כי הוא מהווה חלק מהעיר. מצב זה יצר מציאות שבה מי שמחפש דירות לקנייה בהרצליה פונה גם לגליל ים, משום שהקיבוץ הזה הוא כיום ממש חלק מהעיר עצמה.
לא פלא, אם כן, לגלות כי ישנם לא מעט פרויקטים נדל"ניים מבוקשים בהרצליה שנמצאים ממש בסמוך לקיבוץ. בזמן האחרון אף החלו לקום מיזמים בשטח הקיבוץ – מבלי להפר את האווירה הפסטורלית שלו, כמובן: אלו פרויקטים שנבנים על הגבול שבין הקיבוץ לעיר, ומציעים הרבה מאוד דירות לקנייה בהרצליה.

בנייני מגורים בלב הקיבוץ השקט

אפשר לומר כבר כעת שגליל ים הוא כבר מזמן לא קיבוץ רגיל. אם חשבתם שמדובר אך ורק בבתי קרקע עם דשא ומרחבים קיבוציים טיפוסיים, אתם עשויים להיות מופתעים. היום הקיבוץ שוכן ממש בסמוך למבני מגורים עירוניים לכל דבר.

מהצד השני, גם פרויקטים בגליל ים המציעים דירות לקנייה בהרצליה וסביבתה, לא נבנים ממש בלב הקיבוץ, אלא כפי שציינו – ממש בגבולותיו. מדוע זה חשוב? מצד אחד, כדי להצביע על איכות הפרויקט ועל מיקומו הנוח. מצד שני – לדאוג שצביונו של הקיבוץ לא ישתנה. הרי בכל זאת, יש רבים שמעוניינים לשמור עליו כפי שהיה מאז ומתמיד.

גורדי שחקים בקיבוץ? בוודאי

אם אי פעם דמיינתם לעצמכם בנייני ענק בלב קיבוץ, הדוגמה של גליל ים תהפוך את הדמיון הזה למציאות מול עיניכם. ממש בימים אלו מתחילים לקרום עור וגידים כמה פרויקטים מעניינים ומסקרנים מאוד, כך שהבניה בקיבוץ גליל ים תצמח לגובה, ויתווספו דירות לקנייה בהרצליה בכמות יפה. אחד הפרויקטים הבולטים בהקשר זה הוא 'צמרות גליל ים'.

פרויקט 'צמרות גליל ים' בניגוד, אולי, למה שרבים יחשבו, שומר במשהו על האווירה הקיבוצית ומשלב בכוונה ובצורה בולטת בין הבנייה החדשה לבין הפסטורליה והטבע הקיבוצי. בפרויקט הזה שמים דגש גם על מוטיב ירוק ומרענן, ולא רק על המראה של הדירות והבניינים.

פרויקט זה כולל 21 בנייני מגורים, כאשר בכל בניין יש שמונה או תשע קומות. למעשה, כל בניין כזה יכיל 33 דירות לפחות, מה שמבטיח להוסיף לאזור, בפרויקט זה בלבד, כ-700 יחידות דיור. מדובר בכמות גדולה מאוד של דירות חדשות, שבוודאי תשנה את פני האזור מבחינת המאזן בין היצע לביקוש.

כאן חשוב להזכיר את מה שצוין גם קודם לכן: קברניטי הפרויקט הקפידו שהמיזם שאותו תכננו לא יפלוש יתר על המידה אל הקיבוץ. הוא אומנם נבנה בשטח הקיבוץ, אך הוא ממוקם על פיסת קרקע בצפון גליל ים, ממש על קו התפר שבינו לבין הרצליה עצמה, והסיבה לכך ברורה: כדי לשמור על צביונו של הקיבוץ עד כמה שניתן.

עוד דירות לקנייה בהרצליה יפחיתו את הביקושים

העבודות בפרויקט כבר החלו, והוא צפוי להיות מאוכלס בסוף 2018. כאמור, מדובר בפרויקט שצפוי להוסיף מאות דירות לקנייה בהרצליה, ויש לכך משמעויות רבות מבחינה נדל"נית, לא רק בהרצליה עצמה אלא באזור כולו.

 

לכל אדם עם מעט ידע בעולם הנד"לני הישראלי ידוע כי האזור המבוקש ביותר בארץ מבחינת מגורים הוא גוש דן. אומנם הרצליה נמצאת בשרון, מבחינה טכנית, אך היא קרובה מאוד לתל אביב ונחשבת אופציה פופולארית מאוד מבחינת מחפשי הדירות באזור. הוספת מאות יחידות הדיור בגליל ים תסייע להורדת הביקושים באזור, במידת מה, וכמובן תפתח עוד אפשרויות למחפשים הרבים.

דירות אחרונות בשלב א
דירות 5 חד׳, דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים > אכלוס 12/18
לפרטים נוספים לחץ כאן

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

* שדות מילוי חובה