שני חיצים כתבות גליל ים שני חיצים תשע סיבות לרכישת דירות בהרצליה

תשע סיבות לרכישת דירות בהרצליה

דירות בהרצליה

מתלבטים היכן לרכוש את הדירה או את הבית הבא שלכם? רבים לפניכם התלבטו ובחרו – בעיר הרצליה. העיר, הכוללת מתחמי בילוי שוקקי חיים, חוויה גסטרונומית המושכת אפילו את התל אביבים לעיר, שכונות חדשות ותיקות ברמות מחירים שונות וחופים איכותיים המככבים באתרי התיירות ברחבי העולם. אספנו עבורכם את עשר הסיבות הטובות ביותר שבזכותן כדאי לבחור באחד ממגוון הבתים או דירות למכירה בהרצליה.

מים ושמיים – קו החוף היפה ביותר בארץ

"מחוף בת ים עד הרצליה… זה רק אני והגלשן שלי" שר דני סנדרסון כבר לפני שנים. חופי הים בהרצליה שהחלו מאטרקציה צנועה, והפכו למתחם המאכלס את האלפיון העליון בארץ כוללים את כל מה שאנו מחפשים בחוף ים. ים של חול, מסעדות מובילות על החוף, מים כחולים ועמוקים ושקיעות רומנטיות. כשגרים בהרצליה כל הטוב הזה נמצא במרחק נסיעה קצרה ברכב הפרטי או בתחבורה הציבורית המפותחת של העיר.

חוויה גסטרונומית במרחק קצרצר מהבית

סושי או סטייק אנטרקוט איכותי? מטעמי בריאות או מסעדות שף? כל אלה מחכים לכם במתחמי המסעדות בהרצליה פיתוח. למי שאוהב אוכל טוב, ולא רוצה להיכנס לרכב ולנסוע רחוק על מנת לטעום מנה עסיסית – הרצליה מציעה את המסעדות הטובות ביותר בארץ, במגוון עצום, שמושך אליו אפילו את התל אביבים.

דירות למכירה בהרצליה – מיקום מרכזי ליד הכבישים העיקריים ותחנת הרכבת

ואיך מגיעים לעבודה? אין זה משנה אם אתם עובדים ברמת גן, בתל אביב או אפילו בחיפה, תוכלו להגיע לעבודה בקלילות. העיר ממוקמת על הכבישים המרכזיים בארץ, לרבות כביש החוף ואיילון, כביש מספר 4 (אליו ניתן לחצות דרך רמת השרון ולהגיע בתוך שבע דקות) ואפילו כביש 6.

למי שבוחר שלא לקחת את הרכב – ניתן לעלות על רכבת המגיעה תוך דקות ספורות לתל אביב, לעצור בקניון עזריאלי או אפילו לנסוע עד לשדה התעופה בן גוריון. ומה עם מי שנוסע לכיוון השני? על מנת להגיע לאזור הצפון ניתן לעלות על דרך חיפה, או ליהנות מחווית נסיעה ברכבת העוצרת בהרצליה.

 

חווית שופינג נדירה

בעוד מרבית הערים מתהדרות בקניון מקומי – בהרצליה קיימים שניים ואפילו שלושה מרכזים מובילים. שני קניונים – הראשון ממוקם במרכז העיר ושמו "קניון שבעת הכוכבים" והשני בהרצליה פיתוח, ממש על החוף – קניון ארנה היוקרתי. ולמחפשי המבצעים מחכה מרכז קניות נוסף שבו ניתן למצוא את כל עודפי הרשתות – האאוטלט המקומי.

דירות בהרצליה – נכסים במחירים שעולים מעלה מעלה

רכישה של דירות בהרצליה מבטיחה לא רק איכות חיים גבוהה, אלא גם מהווה השקעה משתלמת. המחירים בהרצליה נוסקים, וגם בתקופה הנוכחית שבה היינו עדים לקיפאון כללי במחירי הדירות, בהרצליה הם עדיין ממשיכים לעלות. מגוון רחב של פרויקטים לפיתוח עירוני כמו "פינוי בינוי" ו"תמ"א 38", גם בשכונות הישנות יותר בעיר, מסייעות לשכונות אלה לעבור מתיחת פנים שממשיכה לחזק ולהעלות את ערכם של הנכסים בסביבתם.

ליד תל אביב… ועדיין במחירים שפויים

המחירים בהרצליה, במיוחד בהשוואה למחירי הדירות בגוש דן, עדיין שפויים. כאן תוכלו למצוא דירות בנות שניים או שלושה חדרים במחירים של פחות מ-1.5 מיליון שקלים, ודירות גדולות יותר במחיר הנמוך מ-2 מיליון. הבנייה המואצת בעיר, ואשרור של הפשרת קרקעות בשנים האחרונות, שנועדו להקל את מצוקת הדיור באזור, פותחות מגוון רחב של אפשרויות לדירות חדשות ויד שנייה המותאמות לכל משפחה – היכן תמצאו דירות במחירים אטרקטיביים שכאלה בתל אביב?

מגוון רחב של שכונות המתאימות לאופיו של כל אחד

בתי יוקרה וקוטג'ים מפוארים הסמוכים לים מחד, ודירות בבתים בסטנדרטים נגישים יותר מאידך, מאפשרים לכל משפחה למצוא את המקום שאותו תכנה בשם "בית", בעיר הרצליה. העיר מציעה שפע עצום של דירות ובתי קרקע, בטווח רחב של מחירים – ומתאימה גם למי שרוצה לרכוש נכס נוסף להשקעה. טיפ נוסף למשקיעים – בתקופה הנוכחית, שבה מס על דירה שלישית נראה באופק, יתכן ומשתלם למכור שני נכסים קטנים להשקעה ולהשקיע בדירות הגדולות יותר הכוללות חמישה חדרים ומעלה.

 

חינוך מעל לכל

תחום החינוך בהרצליה הוא בין הטובים בארץ. העיר מציעה מגוון רחב של בתי ספר יסודיים ותיכוניים, כמו גם גני ילדים לכל גיל. כאשר החינוך טוב, הדבר ניכר תוצאות – על פי נתונים שפורסמו בשנת 2016 88% מהתלמידים סיימו בגרות מלאה, זאת בהשוואה לנתונים הארציים לפיהם רק 66.1% סיימו את לימודיהם וזכו בתעודת בגרות.

 

פארקים וריאות ירוקות

הרצליה מציעה מגוון רחב של פארקים ודואגת לשמור על ריאות ירוקות. מתחמים שבהם ילדים יכולים לשחק בארגז החול ולהתנדנד בנדנדות – מתחת לכיפת השמיים (ממש כפי שאנחנו גדלנו). לבני הנוער ולמבוגרים כאחד מצפה מגוון רחב של מגרשים למשחקי כדור בפארקים, ואפילו מופעים מוזיקליים איכותיים ללא תשלום. ריקודי עם, ומפגשים בפארק  באוויר הצח, בתוספת מסלולי הליכה ואופניים בטוחים – הופכים את העיר למרכז שוקק חיים המעודד אורח חיים בריא.

 

לסיכום, כאן מצוינות רק מקצת הסיבות לקניית דירה בהרצליה. למגורים בה יש שלל יתרונות משמעותיים ההופכים את העיר לאחד מהיעדים המבוקשים ביותר באזור המרכז. נתונים אלה מטיבים גם עם מי שרוכש דירות ונכסים לצרכי השקעה בהרצליה, שבה הביקוש לדיור בשכירות גבוה במיוחד בזכות אותם היתרונות.

 

דירות אחרונות בשלב א
דירות 5 חד׳, דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים > אכלוס 12/18
לפרטים נוספים לחץ כאן

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

* שדות מילוי חובה