שני חיצים כתבות גליל ים שני חיצים דירות בהרצליה ללא תיווך – יש חיה כזו

דירות בהרצליה ללא תיווך – יש חיה כזו

דירות בהרצליה ללא תיווך

עוברים להרצליה בזמן הקרוב? תופתעו לדעת כי יש כמות לא קטנה של דירות להשכרה ללא תיווך, החל מדירות סטודיו קטנות המותאמות לדייר אחד או לזוג, וכלה בדירות פאר בהרצליה פיתוח. כאשר אתם מוצאים דירה ללא סיוע של מתווך יש באפשרותכם להתקשר ישירות עם בעל הדירה, להכירו היטב, ולגלות את היתרונות והחסרונות של הדירה ישירות מבעליה. וכמובן – אתם נהנים מיתרון נוסף. אינכם צריכים לשלם דמי תיווך על מנת למצוא את דירת החלומות שלכם. אז מה חשוב לברר לגבי הדירה הבאה שאליה אתם עוברים?

דירות בהרצליה ללא תיווך לוקיישן לוקיישן לוקיישן

הרצליה מציעה לתושביה מגוון רחב של אפשרויות מגורים איכותיים, בטווח רחב של מחירים, ובשכונות שונות המותאמות לאופיו של כל אחד. בחירת הלוקיישן הנכון עשויה לחסוך לכם עלויות מיותרות של תחבורה, אפשרויות חנייה וכן אפשרות לעבוד בקרבה לבית. אז איך כדאי לבחור את הלוקיישן?

בחרו שכונה המציעה לכם נסיעה קלה למקום העבודה

אם אתם עובדים באזור הרצליה פיתוח, תוכלו לגור באזור או לבחור בלוקיישן הקרוב לנתיבי היציאה מהעיר (ליד כפר שמריהו או באזור קניון שבעת הכוכבים. כמו כן קיימות שכונות הנמצאות בשכנות להרצליה פיתוח (כמו הרצליה ב') ומחירי השכירות בהם נמוכים יותר. מרכז העיר, אף הוא מציע דירות שהתחדשו לאחרונה במסגרת פיתוח עירוני, ונוספו להן מעליות ומרפסות לחוויית מגורים משודרגת.

אם, אתם עובדים לעומת זאת בתל אביב, כדאי למצוא דירה שמיקומה סמוך ליציאה לכבישים הראשיים, למרכז כמו דרך איילון או דרך נמיר. לעובדים ברמת השרון מומלץ לבחור בדירה הקרובה ליציאה הדרומית מזרחית של העיר. שכונות כמו נווה ישראל למשל כוללות בניה ותיקה וחדשה וקרובות מאוד לרמת השרון.

מתגעגעים לחום של פעם? בחרו שכונה ותיקה

זוכרים את הימים שבהם היינו דופקים בקלילות על הדלת של השכנה, ומבקשים בחיוך כוס חלב, נשארים לשיחה ערה, ובסוף השבוע יורדים לגינה למנגל משותף? שכונות חמימות וותיקות כאלה עדיין קיימות ברחבי הרצליה. בניינים שבהם השכנים מכירים אחד את השני, נפגשים לישיבות ועד ומשפיעים על האווירה ועל מראה הבניין. כשאתם מצטרפים לשכונה כמו גן רש"ל בצפון מזרח הרצליה, או לנווה עמל תוכלו לפגוש שוב את אותה הגישה, ולמצוא דירות בהרצליה ללא תיווך שלא תרצו לעזוב במשך שנים.

לסיכום, דירות רבות בהרצליה מצפות לכם, ללא תיווך, ומציעות מרחב גדול יותר מהדירות בערים הגדולות במרכז תל אביב; המחירים נוחים יותר, האווירה אורבנית חמימה ויש גם אפשרות להגיע לעבודה בתוך זמן קצר, בכל מקום שבו תעבדו. כל שנשאר לכם לעשות הוא לבחור את המקום שלו תקראו בית…

דירות אחרונות בשלב א
דירות 5 חד׳, דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים > אכלוס 12/18
לפרטים נוספים לחץ כאן

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

* שדות מילוי חובה